Ikasleen istripuak

ZER EGIN IKASLE  BATEK ISTRIPU BAT IKASTETXEAN GERTATUZ GERO

DBH1, DBH2

Gurasoen Seguritate Sozialak babesten ditu ikasleak, beraz Osakidetzara joan ahal dira arazorik gabe.

DBH3, DBH4, BATXILERGOKO 1.eta 2.MAILETAN

Ikasle guztiek Gizarte Segurantzaren Institutu Nazionalarekin (GSNI) kontrataturik daukate 1,12 euroko derrigorrezko asegurua, zentruko Idazkaritzak ordainketa kudeatuta.

Idazkaritzatik egindako informea ikasleak edota laguntzen dion pertsonak eraman behar du, zeinean azalduko den zer gertatu den. Horrekin batera Asegurua ordainduta dagoela konprobantea ere eraman behar du.

Istripu bat ikastetxean izanez gero asegu horrek esaten du zein osasun-zentru den erreferentzia, hara joateko:

VIRGEN BLANCA KLINIKA:

Kalea: Maestro Mendiri 2 Bilbao

Telf: 944127011

Larrialdietarako (944127443)

Osakidetzaren premiazko asistentzia urgentea bada 112ra deitu.Informea egiteko dendora izan ezean, ikaslea laguntzen dion pertsonak edo senideak ikastetxean gertatutako istripua izan dela zehaztu behar du, geroago Osakidetzak gurekin harremanetan jartzeko faktura kudeatzeko eta GSNIari informea bidaltzeko. Bestela familiak asistentzia-medikaren diru-kantitateari aurre egin behar du.