Ikasleen istripuak

ZER EGIN IKASLE  BATEK ISTRIPU BAT IKASTETXEAN GERTATUZ GERO

2020-2021 ikasturtean eskola-istripurik izanez gero, honako osasun-zentro hauetara eraman behar dira eskola-asegurua duten ikasleak:

Osakidetzako edozein osasun-zentro.

Ikasturte honetarako, hiru probintzietako batean ere ez dago itunpeko osasun-zentrorik eskola-asegururako.

Nola jokatu:
Ikaslea Osakidetzako osasun-zentro batera eramatean, ikasleak ez du inolako dokumentaziorik aurkeztu behar. Osasun-zentroak zuzenean kudeatuko du gizarte-segurantzarekin.

Arlo publikoan odontologia bezalako zerbitzurik ez balego, haginlari arrunt batera eraman daiteke. Kasu horretan, pertsona haginlariarengana joango litzateke, berak ordainduko luke faktura, eta gero Gizarte Segurantzari aurkeztu beharko lioke se_1 agiriarekin batera (erantsitako dokumentua), eta Gizarte Segurantzak itzuli egingo lioke, eskola-aseguruari dagokion tarifaren arabera.